علائم و نفریت درمان غلظت IgA
نوشته شده توسط : rshaole

نفریت IGA قبل از شروع علائم

1. تغییر رنگ ادرار: ادرار قهوه ای تیره بود، گوشت را بشویید در نمونه های آب، مانند زمانی که رنگ از سس سویا یا کدورت Taomi، به پزشک مراجعه گردد.
2. فوم ادرار بیشتر، برای مدت زمان طولانی از بین نمی: توضیحات ادرار پروتئین بیشتر دفع می شود.
3. ادرار بیش از حد زیاد یا خیلی کم: عادی خروجی ادرار، که به طور میانگین حدود 1500 میلی لیتر در روز، 4-8 بار در روز. در صورتی که تب، تعریق شدید، مقدار زیادی از آب آشامیدنی وجود ندارد، حجم ادرار افزایش یافته به طور ناگهانی به شدت به نظر می رسد و یا در هنگام رفتن به بیمارستان، و ببینید که اگر آن را بیماری کلیوی است.
4. شب ادراری: عادی در عرض 60 سال، به طور کلی باید به طور منظم شبانه، افزایش شبانه ندارد اگر افراد جوان، ممکن است تظاهر زودرس عملکرد کلیوی.
5. ادم: صبح روز بعد از پلک و یا ادم صورت پس از افزایش فروکش در بعد از ظهر، خسته، پس از استراحت کاهش می یابد. ادم شدید در داخل مچ پا ظاهر خواهد شد، اندام تحتانی، لومبوساکرال است.
6. کمردرد: هیچ علت واضح و روشن از کمر درد، شما باید کلیه، ستون فقرات و کمر عضلات پشت تیک بزنید.
7. مردان ممکن است عملکرد را (انتشار، هوآ جینگ، ناباروری) جنبه اختلالات عملکردی است.

علائم و نفریت درمان غلظت IgA

این بیماری تنها به تشخیص اثبات شده با بیوپسی موضوع است. اما آشکار و IgA بیماری رسوب در بسیاری mesangial گلومرولی وجود دارد، توجه باید مشخص شود. باید در دیفرانسیل از رایج ترین هستند عبارتند از: پورپورا آلرژیک و نفریت پورپورا، لوپوس اریتماتوی سیستمیک، و کبدی اسکلروز گلومرولی درون زا. هم وجود دارد اسپوندیلیت آنکیلوزان، آرتریت روماتوئید، بیماری مختلط بافت همبند پس از عفونت و ورم مفاصل، بیماریهای کلاژن؛ آنتروپاتی گلوتن، کولیت اولسراتیو و دیگر بیماری کرون روده؛ و نقره و درماتیت هرپتی فرم پسوریازیس و سایر بیماری های پوست، سرطان ریه، سرطان حنجره، سرطان موسینوس، بیماری gammaglobulin و IgA، میکوزیس فونگوئید و غیر هوچکین بیماری تومور لنفوم؛ نوتروپنی نوتروپنی دوره ای، کرایوگلوبولین مخلوط کم خونی، ترومبوسیتوپنی ایمنی و بیماری خون روان پریشی پلی سیتمی و ایدیوپاتیک بیماری هموسیدروز ریوی، سارکوئیدوز، فیبروز خلف، آمیلوئیدوز، میاستنی گراویس، جذام، عفونت HIV و نازک نفروپاتی غشای پایه، همچنین باید در دیفرانسیل گنجانده شود.

علائم و نفریت درمان غلظت IgA

تا کنون، این بیماری هیچ درمان رضایت بخش است. این بیماری با استفاده از کورتیکواستروئیدها آدرنال با یا بدون داروهای سرکوب کننده ایمنی ناشی از اختلال عملکرد کلیوی است سازگار نیست همراه بود. داده های اخیر نشان می دهد که پروتئین بیش از 1G / D که دارو هورمون آدرنوکورتیکو تحمیل هر روز دیگر به منظور بهبود پروتئینوری مفید است. به رسوب IgA در .نامیده پروتئینوری است به احتمال زیاد به سهولت است. استفاده ترکیبی از سیکلوفسفامید، دی پیریدامول و وارفارین می توانید پروتئین و میزان فیلتراسیون گلومرولی بدون نفوذ را کاهش دهد؛ سیکلوسپورین A ادغام نیز ممکن است پروتئین را کاهش دهد، و پس از آن نیز کاهش می یابد کلیرانس کراتینین. اثر بخشی فنی توئین، داروهای آنتی پلاکت، آنتوسیانین دی سدیم دی فنیل هیدانتوئین hydantoin اشاره داروهای مانند نامشخص است. گرچه گزارش اوروکیناز ممکن است نقش مهمی در حفاظت میزان فیلتراسیون گلومرولی داشته باشد، اما به دور از قطعی است. التهاب لوزه راجعه، لوزه ممکن است مفید باشد. آنتی بیوتیک برای جلوگیری از عفونت و درمان برای برخی از سندرم نفروتیک حاد و نارسایی حاد کلیه ممکن است برای نوازندگان مفید باشد. یک سری کوچکتر مشاهده کرده است که فرمولاسیون روغن ماهی کاهش پروتئین و افزایش اثر میزان فیلتراسیون گلومرولی. نفروپاتی IgA شدید (میزان فیلتراسیون گلومرولی ماهانه 2 ~ دوز 4ml / دقیقه) با استفاده از دوز بالا ایمونوگلوبولین تزریق داخل وریدی در طول توقف میزان فیلتراسیون گلومرولی، بهبود هماچوری و پروتئینوری، اما پس از قطع اغلب عود. برای فشار خون بالا و پروتئینوری موارد شدید، استفاده از مهارکننده های آنزیم مبدل ممکن است میزان کاهش در میزان فیلتراسیون گلومرولی و کاهش پروتئینوری نفروپاتی IgA در چنان شدید کند، مهارکننده های آنزیم مبدل داروهای ضد فشار خون ارجح است. از فشار خون طبیعی به طور موثر می تواند تبدیل مهارکننده نامشخص است.

بیماری کلیوی مرحله نهایی و IgA پذیرفته (0 پیوند کلیه)، پیوند کلیه مزانژال رسوب IgA به اتفاق به زودی؛ اگر اهداکنندگان کلیه نفروپاتی IgA تحت بالینی، نفروپاتی IgA بعد از کاشت غیر اورمی، کلیه مزانژال و IgA رسوبات اغلب به سرعت ناپدید می شوند. پیوند کلیه عود نفروپاتی IgA با شکست مترقی کلیوی اجتناب ناپذیر است، اما پس از پیوند کلیه تجویز درمان سرکوب کننده ایمنی، از جمله سیکلوسپورین A نیز توسعه آن متوقف نمی شود. پیوند از جسد از 1 سال و 3 سال میزان بقای گرافت تا 87٪ و 77٪، با این حال، فرد ضد HLA آنتی ژن آنتی بادی IgA در غلظت IgA پیوند کلیه، 2 سال میزان بقای گرافت تا 100٪ دلیلی برای باور که این ضد آنتی ژن HLA برای افزایش بقای گرافت نقش مفیدی ایفا کرده است.

که همه برای این مقاله، من امیدوارم که شما می توانید یک مفید بازی، اگر شما هنوز هم سوالات را در زندگی خود، لطفا بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت وب سایت رسمی، شما همچنین می توانید از مشاوره های زیر تماس بگیرید، کارشناسان ما خواهد داد پاسخ معتبر ترین شما، من برای شما آرزوی سلامتی و یک زندگی شاد!
تلفن: + 86-311-86954186
ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ: +86 15003307351
اسکایپ: yunluyunlu1213





:: بازدید از این مطلب : 439
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: